MELINDA PADRON - mode & träning

JAG BOXAR MOT ERIK SKOGLUND

- daily life Permalink1
Hej mina hjärtan! Sitter just nu och hejar på Erik Skoglund, nypans stolthet. Jag kan väl inte påstå att jag riktigt förstår mig på boxning, men jag vet i alla fall hur man hejar, och det gör jag från soffan idag tillsammans med min familj och en massa gottis.
 
För ett antal år sedan hade jag och mitt fotbollslag fysträningar med Erik Skoglunds storebror. Sista träningen gästade Erik oss, och som den tipsoptimist jag är kom jag några minuter sent till just denna träning. När jag kommer in i lokalen var alla redan ihopparade två och två och därmed parades jag ihop med självaste Erik Skoglund :-). Herregud vad jag skämdes. Mina slag måste ha känts som små klappar jämfört vad han är van vid haha. Här får ni en liten video från denna pinsamma men väldigt roliga träning. Reflektera över att han står helt blickstilla de sista tio sekunderna när jag matar slag i hans mage. Ja, jag skämdes :-)
 
#1 - - ɑ n n i k ɑ:

Mumsigt :D

Till top