MELINDA PADRON - mode & träning

SLÄNG-IHOP-SKÅLAR TILL FRUKOST

- daily life Permalink0
En favoritfrukost är mina så kallade släng-ihop-skålar. De består utav kvarg och en massa god topping som jag helt enkelt "slänger" på.
Jag brukar ha perioder där jag kör på en och samma skål, men oftast blir det en blandning av allt jag är sugen på här hemma. Tips!
Ovan ser ni honungsmelon, frysta hallon, naturella mandlar, kokosflingor och en klick jordnötssmör.
 
God morgon hjärtan! ♡ Hoppas ni har vaknat på rätt sida och är redo att göra det bästa utav dagen. Jag tackar i alla fall Gud för att jag fick vakna på rätt sida denna onsdag. Jag känner mig sådär extra positivt laddad, vilket lär behövas inför dagens jobbpass mellan kl.08.00-21.30. Om orken fortfarande finns i mig efter 21.30 kommer jag ta en sväng förbi gymmet. Men innan dess ska jag möta upp Emil och få alla bilder som vi fotade i måndags (de är så fina!!!). Can't wait to show you them! Nu ropar pappa att vi ska åka till kontoret. Hörs senare darlings!
Till top