MELINDA PADRON - mode & träning

DEN SOM VÄNTAR PÅ NÅGOT GOTT...

- daily life Permalink0
...Väntar aldrig för länge. Har blivit matad med denna mening sen jag var lite. Just nu känns det verkligen som meningen lyder, eftersom att tekniken rubbade mina härliga planer. I går var tanken att jag skulle droppa nyheten kring bloggen, men pga tekniska problem vart det inte 100% klart. Perfektionist som jag är vill jag att allt ska vara 110% klart när jag visar upp det för er, så jag har helt enkelt skjutit upp datumet. Denna vecka jobbar jag som en galning. Två vanliga arbetsdagar samt tre dubbelpass, dvs att jag jobbar från kl.08.00 till ca. 22.30. Kort sagt, hela dagen är borta. Meeeeen så fort allt är under kontroll så kommer jag uppdatera er. Detta kommer verkligen bli såsåså himla bra och ni anar inte hur taggad jag är inför detta(!!!). Som sagt, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! XOXO
Till top