MELINDA PADRON - mode & träning

LYCKLIGASTE DAGEN I MITT LIV

- daily life, - pictures Permalink0

Denna efterlängtade dag startades med champagnefrukost hemma hos mig tillsammans med lilla klassen. Vi åt gott, skålade, sjöng studentsången i omgångar och var oerhört förväntansfulla på dagen som vi så länge längtat efter.

Kl.14.00 öppnades portarna och vi fick äntligen springa ut mot friheten. Herregud vad hjärtat bulltade. Herregud vad adrenalinet tickade. Det var så ofattbart. Jag kunde verkligen inte förstå vad jag precis gjort. Efter att ha hoppat, skrikit och kramats med tjejerna letade jag upp min familj och släkt och kramade ihjäl varenda en. Åh lyckan var enorm!!!


Bästa bästa ni, förfan vad vi är bra!!!

Efter kramkalas med familj, släkt och vänner knallade vi ner mot stadstrappan för att möta upp resten av studenterna från de övriga skolorna. Vi viftade med våra plakat, tutade i våra tutor, skrek rösterna hesa och firade tillsammas att vi hade tagit studenten!
 

Ett antal ramsor senare knallade vi vidare till Nicolaiskolans skolgården för att hoppa på våra flak. Detta var vad jag personligen sett mest framemot, och herregud vad galet/sjukt/jävla roligt det var!!! Helt klart det roligaste under hela studentdagen!

Bered er på bildbomd utav ren jäkla lycka.

Som sagt, kortegen var verkligen bland det roligaste jag någonsin upplevt! Jag stod inte still en enda sekund, utan dansade från start till slut. Trots att jag hade fem tutor samt visselpipor runt min hals så sjöng (läs skrek) jag hela resan lång. Jag har nog aldrig varit så öm i fötterna som jag var efter denna åktur, men vad gör det när man älskat varenda sekund av firandet. Åååååh detta var verkligen så jäkla kul. BÄSTA BÄSTA BÄSTA!!!!!
 

Efter en välbehövlig dusch hälsade jag på alla släktningar samt vänner som kommit för att fira min student. Efter att vi skålat med våra välkomstdrinkar började vi äta av allt gott som min fantastiska mamma, pappa, faster, samt pappas kusin lagat. Det bjöds på en massa snittar, tapas, potatissallader, kallskuret, you name it! Det var så mycket mat att det inte fick plats på våra bord, därav ett egetdesignat bord utav stolar (hahah). Allt var verkligen helt himmelskt gott!

Stort tack till bästa Lucia som bakat den superfina studenttårtan samt alla söta cupcakes. Hur goda som helst!

Efter middagen var det dags att öppna alla presenter där papi inledde med en gulligt litet tal (te quiero tanto papi<333). Jättestort tack till alla fina presenter alla fina människor! Senare mot kvällen åkte jag hem till Frida där resten av klassen befann sig. Vi taggade igång inför den stora festen och var redo för att avsluta denna grymma dag i topp. När vi väl kom till krogen valde jag att lägga mobilen åt sidan och bara njuta till fullo, vilket jag definitivt gjorde. Herregud vilken lyckad kväll! Jag hade verkligen så jäkla kul från början till slut! Lyckan man upplevde när studentlåten spelades var oslagbar. Vi dansade enda fram till stängning och ville väl mer eller mindre stanna kvar där i stunden för alltid. LÄNGE LEVE STUDENTEN!
 
Det går verkligen inte att beskriva hur mycket jag älskar den 12 juni. Jag tror jag har förälskat mig i en dag. För aldrig någonsin har jag upplevt så mycket glädje, lycka och lättnad under en och samma dag. Jag är så otroligt tacksam för de människor jag har runt omkring mig, för tack vare dessa människor blev min studentdag den bästa dagen i mitt liv. Ta mig tillbaka!
Till top