MELINDA PADRON - mode & träning

FLOTTRACE OCH HOLLYWOOD PARTY

- party Permalink1
 
Igår var det äntligen dags för det traditionella flottracet och herregud vad lyckat det vart. Hela 39 flottar deltog i racet och jäklar vad alla var taggade. Det var så himla kul att se allas flottar, dock mindre kul att se allt som kastades på dem. Jag måste medge att jag är ganska glad över att jag inte får delta i flottracet pga att jag tillhör Gymnasiekåren och måste ta ansvar. Usch, hade inte direkt velat få koskit på mig... När flottracet var över berömde räddningstjänsten oss i GK och sa att det här var det bästa flottracet någonsin, vilket känns så fruktansvärt kul att höra efter allt slit!
 
Efter en hektiskt men galet rolig förmiddag var det bara att göra sig iordning för kvällens festligheter med temat Hollywood. Jag klädde såklart ut mig till Beyonce då she's the one and only for me. Det roliga är att mamma och jag har designat min dräkt helt själva, ett riktigt hemmabygge och jag vart så nöjd hahah! Kvällen var verkligen så fruktansvärt bra från början till slut. Jag var på dansgolvet heeeeela kvällen. Jag dansade på bord, uppe på scenen, bakom podiet, på killkompisars axlar, ja jag dansade överallt. Ett tydligt tecken för en lyckad kväll! Ååååh låt aldrig denna fantastiska studentvecka ta slut!!!
 
Women in black
 
Rebecca från Rebecca och Fiona
 
Maria Montazami och Beyonce
 
Kim Kardashian brownie and blondie
 
#1 - - Anonym:

Var har du köpt stövlarna?

Till top