MELINDA PADRON - mode & träning

HEJ MITT VINTERLAND

- outfits Permalink3
// Pälsjacka - Next // Polo - Gina // Boyfriend Jeans - Gina // Stövletter - Dinsko // Smycken - Glitter // Väska - River Island //
 
För några dagar sedan tog jag och Sandra bilen, höjde musiken och drog iväg ut i skogen för att hitta en fin miljö att fota i, vilket vi minst sagt gjorde. När de är sådant här fint vinterväder måste jag erkänna att jag faktiskt gillar det. Men bara lite grann, slask och snöstorm är bland det värsta, men så länge det ligger stilla på marken funkar det för mig, speciellt när Sandra kan framkalla dessa fina bilder!
 
Idag är det som sagt onsdag, vilket innebär en dag nämre helgen (längtar så jag håller på att spricka!!!). Denna onsdag startades med ett stentufft och svettigt spinningpass som tog slut på varenda lite muskel inom mig. Därefter avslutade jag träningspasset med magövningar i en halvtimme som fick magmusklerna att rent ut sagt brinna. Imorgon ska jag visa er ett tips på hur man får galet bra kontakt med magmusklerna, så håll utkik! När jag och Tove hade svettats klart på gymmet avslutade vi med dusch och bastu, bättre avslut kan man leta efter (saknades bara en Nocco dryck...)

Nu sitter jag här hemma och arbetar med mina dans- samt träningspass som jag ska hålla på mitt jobb Hälsomagasinet. Terminen kör igång nästa vecka och jag längtar verkligen så mycket till att få träffa mina fantastiska elever igen! Ses lovies!
#1 - - Jolin Berg:

Jättefina bilder :)

#2 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vad snyggt! :)

#3 - - Linnéa Hagström:

superfina bilder!

Svar: Åh tack tjejen! Kram
Melinda Padron

Till top