MELINDA PADRON - mode & träning

MONDAY MONDAY MONDAY

- daily life Permalink1
Hej mina fina! Måndag, ny vecka och jag är fylld med en jäkla massa energi. Jag hoppas energin håller i sig då de två kommande veckorna är fyllda med galet mycket skolarbete. Under alla mina år i skolan har lärarna aldrig lärt sig att förbättra sin kommunikation. Samma visa varje gång, hundratusentals arbeten och prov samma vecka, sedan inga skolarbeten alls veckan därpå. Men men, här ska det inte suras. Bara att ta tag i högarna och göra sitt bästa! Inte långt kvar nu mina vänner!

Sitter just nu i skrivande stund och dricker min proteinshake efter ett stenhårt Grit Strenght-pass. Idag kände jag mig betydligt starkare än förra veckan, vilket innebär utmaning nästa pass med tyngre vikter. Resultat inom träning är verkligen den största motivation! Nej, nu ska det pluggas. Kram på er
#1 - - angelicasvarld.blogg.se:

härligt med fler som har måndaspepp!!

Till top