MELINDA PADRON - mode & träning

JANE KOENIG - LOVE TAGS

- daily life Permalink1
Jag antar att det är få utav oss som har missat dessa vackra smycken från Jane Koenig, de eftertraktade smyckena med betydelsefulla lovetags. Vad jag gillar extra mycket med dessa smycken är dess enkelhet som gör att smycket passar vid alla tänkbara tillfällen. Men det som väckte min uppmärksamhet var den bakomliggande personligheten. Brickorna kan förmedla en unik förbindelse med en nära vän, ett syskon eller en kärlek. Jag valde att skapa ett halsband för att symbolisera kärleken till min familj. M står för mamma, P står för pappa och MP står för mina två småsyskon då det är deras initialer. Min familj är verkligen allt och lite till, mina bästa vänner och mina starkaste band. Därmed var det en självklarhet när jag fann detta samarbete i min inkorg att välja just min familj att pryda min hals med. 
 
Gör precis som jag och hedra någon/några du tycker om genom att pryda dem runt din hals, eller skapa en personlig, unik samt betydelsefull present till någon du vill visa din tacksamhet till. Kollektionen av lovetags innehåller lovetags-halsband, lovetags-armband samt lovetags-örhängen. Du kan välja upp till tre lovetags på ditt lovetags-halsband och halsbandet finns i olika längder. Jag valde detta och de sitter perfekt en bit under nyckelbenen. 
 
Detta är verkligen en ultimat gåva till någon du vill visa din kärlek samt tacksamhet till. Kanske vill du ge detta till någon i födelsedagspresent, årsdagspresent eller vaför inte i studentpresent? Klicka HÄR för att besöka dessa vackra smycken 
#1 - - Anonym:

vill eller ska du tatuera dig? isåfall var och vad för något?

Till top