MELINDA PADRON - mode & träning

27 APRIL 2014

- party Permalink0
Gårdagen: Startade dagen med en löprunda på 7 km som gick oerhört bra. Slog rekordtid! Jag hoppade sedan in i duschade och gjorde mig iordning för jobb då några av mina danselever skulle dansa på Pål Jungs Hage. Efter jobbet åkte jag hem till Tove där vi gjorde oss iordning för kvällens festligheter. Vi förade i Amandas nya etta som var så himla fräsch och mysig! Vi spelade drickspel, sjöng halsen av oss, danade loss och skrattade i mängder. Dessa tjejer är så jävla guldvärda! Själva festen var kul till en början, men slutade i ett kaos (inte för mig och mina vänner). Kvällen avslutades i alla fall hemma hos Kajsa med henne och Tove där vi sov som tre stockar.
 
Idag har jag jobbat samt storstädat mitt rum. Nu är det dags för plugg kvällen lång. Hoppas ni haft en bra helg! Pussar och kramar.
Till top