MELINDA PADRON - mode & träning

MY YESTERDAY

- daily life, - party, - pictures Permalink2
Gårdagen: Skoldagen bestod endast av en föreläsning där Emerich Roth från svenska hjältar visade upp sin historia via en film som han hade spelat in (han var med i ett koncentrationsläger under andra världskriget), när filmen var slut berättade han om sitt budskap och sina mål. Jag har aldrig träffat en sådan stark och positiv människa. Jag vart oerhört tagen. När han klev upp på scenen vid filmens slut forsade mina tårar. Jag vet inte vad som hände, tårarna slutade bara inte att rinna. Det är så sjukt att det han berättade har hänt på riktigt, helt sjukt.
 
När jag hade torkat mina tårar drog jag och Tove hem till henne och gjorde oss iordning för middag med våra fina brudar. Käkade oerhört god mat och hade det riktigt trevligt. Vi knallade sedan vidare hem till Alva där det vankades födelsedagsfest för henne och Linn. Vart en riktigt lyckad kväll med härligt folk, dans, skrattanfall, och allt annat som hör till. En mycket fin kväll. Vandrade sedan hem i vinternatten med Amanda och Anton.
 
Nu ligger jag här hemma efter att ha tittat på gästabudsbollen med mina tjejer i några timmar. Längtan efter fotbollen steg en aning. Skulle vara så oerhört kul att börja igen, men tiden räcker tyvärr inte till. Nu ska jag koreografera lite innan min fina pojkvän kommer hit. Kram!
#1 - - rumpnisse:

Vilken restaurang är du på, på den översta bilden? Jättebra blogg förresten!

#2 - - Maja:

Hej! Jag tycke värkligen om din blogg.❤❤❤

Till top