MELINDA PADRON - mode & träning

29 DECEMBER 2013

- training Permalink0
Startade denna Söndag med besök hos fina Matilda som fixade mina nyårsnaglar. Jag är verkligen hur nöjd som helst, vart precis som jag hade tänkt mig! Kommer visa bilder imorgon, så ni som är intresserade, håll utkik! När naglarna var klara mötte jag upp min kära pojkvän på stan och inhandlade det sista inför nyår. Vi avslutade vår lilla shoppingrunda med lunch på Sandy's, vilket var riktigt mysig! Återvände sedan hem till honom, sov någon timme och mötte sedan upp mamma på gymmet. Blev kondition i en halvtimme och styrka med fokusering på mage i en halvtimme. Riktigt skönt och bra träningspass med mammsen!
 
Nu har jag och Fabian landat hemma hos mig i soffan med massa smått och gott. Jag ska nu lägga datorn åt sidan och krypa ner i hans famn och mysa till någon bra film. Kramar!
Till top