MELINDA PADRON - mode & träning

IT'S EASY IF YOU TRY

- daily life Permalink3
Hello guys! Ursäkta för min dåliga uppdatering, men jag har haft fullt upp. Drog iväg till bion igår med min syster, mamita och min sköna faster för att titta på taken 2. Gud vad jag har längtat. Den var dock inte bättre än ettan, men det var väldigt bra ändå. Absolut värd att se! Drog sedan hem till min pojkvän där jag spenderade natten. Vaknade sedan upp i hans famn och låg däckade i sängen fram till två-halv tre. Jag var helt död. Mot fyra orkade jag ta mig upp och då drog jag ner på stan och fikade med en saknad vän vid namn Alva. Mycket mysigt. Nu ligger jag här hemma i min säng och ska glo på några avsnitt av 90210 tills jag somnar. Puss på er.
#1 - - Anonym:

Skulle du kunna ha en frågestund ? Älskar din blogg !!

#2 - - Anonym :

Skulle vara kul om du ville visa ditt rum i en video :)

#3 - - amanda:

Laddar du ner 90210 eller hur ser du avsnitten? :)

Till top