MELINDA PADRON - mode & träning

TÄVLING!

- daily life Permalink20
#1 - - emelie:

halsbandet är sjukt snyggt, har tyvärr inget sånt men skulla gärna vilja. Det är enkelt att bara ta på sig den till en slapp outfit och sedan få outiften att se bra ut!

#2 - - sofia:

jag skulle vilja ha halsbandet för att det för det första är skitsnyggt!

och dessutom skulle det kunna piffa upp vilken tråkig klädsel som helst!

så nu är det bara att hålla tummarna då! :)

#3 - - ida lundin ♥:

jag skulle vilja vinna halsbandet för mina outfits är väldigt tråkiga i vanliga fall.

så det dära halsbandet skulle piffa upp mina outfits väldigt snyggt! :D

#4 - - ida lundin ♥:

jag skulle vilja vinna halsbandet för mina outfits är väldigt tråkiga i vanliga fall.

så det dära halsbandet skulle piffa upp mina outfits väldigt snyggt! :D

#5 - - josefine:

jag skulle vilja vinna halsbandet för alla mina halsband har på ett eller annat sätt gått sönder, och just nu är jag helt pank så jag kan inte köpa nya, så att vinna det skulle göra mig vääldigt glad!:)

#6 - - Sofie:

Jag skulle vilja för att jag inte har ett ända snyggt halsband. Och om jag skulle vinna detta så jade jag ju haft ett sjukt snyggt halsband. + halsbandet kan verkligen piffa upp en annars tråkig outfit!

Så jag är absolut med och tävlar, kram :)

#7 - - amandaL:

Fasen så snyggt!!



Har kollat runt och försökt hitta något liknande halsband med fjädrar på ett tag nu.



Skulle bli SJUKT GLAD om man fick hem det dära snygga halsbandet :D kram

#8 - - ewelina:

jag är absolut med och tävlar!

halsbandet var helt underbart snyggt och jag har faktiskt inget halsband med fjädrar så skulle bli superglad om jag vann! :D

#9 - - moa:

Jag är verkligen med!

Jag skulle vilja vinna eftersom jag har letat ett snyggt fjäderhalsband överallt men hittar verkligen inget, och det är sjukt snyggt med fjädrar så..

Och dessutom skulle det ju göra mig sjukt glad! :)

#10 - - Therese Widsteen:

Jag vill vinna för jag älskar fjädrar och jag älskar verkligen smycken !!

#11 - - Sofia:

Jag är med.

Jag skulle vilja vinna det för att det är snyggt och det är så svårt att hitta snygga halsband med fjädrar på! Jag skulle matcha den med ett par höga jeans, ett svart oversize linne, svarta kilklackar och en snygg handväska!

#12 - - Gabbie ,-:

jag är självklart med :) !

jag skulle vilja vinna för jag har använt mina halsband så många gånger så dom är nu riktigt tråkiga och är van vid dom och de passar inte alla kläder och när jag letar efter nya hittar jag aldrig några snygga men detta var supersnyggt och passar till allt !

#13 - - Therese:

Hej! har under ett långt tid tittad på dessa sk. "fjäder halsband" och dem är sjukt snygga. Skulle jättegärna vilja vinna detta för den är snygg (såklart! haha) och för att jag har börjat tröttna på mina vanliga tråkiga halsband, vill ha nån lite roligare och annorlundare som lätt skulle kunna piffa upp mina outfits!

Ha det bra, fin blogg dessutom.

#14 - - Viktoria:

Hej! Jag vill jättegärna vara med och vinna. Jag har på sistone blivit kär i fjäödrar och har allt från örhängen till ringar till smycken, men INTE något halsband..:( Vore superkul att vinna! Kra m på dig, halsbandet är to die for!!

#15 - - amanda:

jag skulle vilja vinna halsbandet för att jag tycker att det är sjukt snyggt! :D

#16 - - s':

Hejsan, jag är med och vill tävla, just därför att halsbandet var extremt snyggt. Jag är även en tjej som hatar och ha samma saker hela tiden, hade varit jätte kul att få ha ändrat det lite då & då.Men eftersom jag redan har fullpackat med halsband i mitt rum så tycker mina föräldrar att det räcker nu & att jag ska vänta ett tag tills jag får nya, så jag hann aldrig köpa ett .k. fjäderhalsband. Så nu får jag vänta och se om jag är den lyckliga vinnare som vill mer än gärna ha ett fjäderhalsband och puffa upp sig själv med någonting nytt och sååååå underbart fint! Ha en fin dag!

hoppas jag vinner :')

#17 - - ebba bloppis och tävling på bloggen:

åh, jag skulle vilja vinna fjäderhalsbandet! Det matchar min personlighet och stil så sjuuukt bra ;) Hade egentlgien velat köpa det själv men eftersom jag är under 18 och mamma vägrar beställa så aah, då måste jag ju tävla om det istället (a)

#18 - - Kitty:

Åh, det är så fint! Jag har varit inne pp Calli.se många gånger, och just det fjäderhalsbandet lade jag märke till först. ÄLSKAR DET!

Däremot köpte jag nyligen en kamera, för egna pengar, och ligger lite back i kassan så att säga. Plus så vågar jag inte handla på internet, så att få det halsbandet hade verkligen betytt jättemycket för mig <3

#19 - - Mathilda:

Jag skulle gärna vilja vinna de!

Som du skriver så skulle de fixa upp vilken vardaglig outfit som hellst, och som småbarnsmamma så äger jag just nu bara vardags kläder", kul att känna sig lite extra fin!

#20 - - sihe':

oh jag är såååååå klart med. fyfan har alltid velat ha ett sånt här halsband. Nu är det perfekta tiden att försöka få ett.. genom att vinna den. Hoppas verkligen jag vinner. Har alltid drömt om ett fjäderhalsband. Men eftersom jag bara är ungdom (bara och bara..?!) så har jag då föräldrar som bestämmer över mig. Och dom rent ut sagt hatar att köpa via internet, så då har jag aldrig chansen till att köpa ett sådant fint halsband. Vilket hade suttit extremt fint till sommaren. Jag vill verkligen ha det.. och kan inte beskriva i ord & känslor hur jag hade känt ifall jag hade vunnit det hära. Hade varit extremt kul att snart om ngn dag ha den för mig själv.. få den i brevlådan och inse att jag har vunnit. Fyfan vad kul det hade varit! :D

Kan inte beskiva varför just JAG vill ha den.. jag hoppas såklart alla de andra också lycka till & hoppas vinnaren får bra användning för den & så.. men jag vill mer än gärna vinna det här extremt vackra halsbandet..

Så lycka till alla & hoppas rätt vinnare vinner.. heheh



hoppas jag vinner :')



Ha det fint!

Till top