MELINDA PADRON - mode & träning

THE SKY OPENS UP, THE RAIN POURS DOWN

- daily life Permalink3
Efter skolan skulle jag, Fabian och Oscar dra ner på stan. Men precis när vi skulle dra oss neråt öppnade hela himlen upp sig och regnet bara öste ner. Blev dyngsur på bara några få minuter. Vi skyndade oss ner till busshållsplatsen och tog bussen hem till Fabian sålänge och väntade på att regnet skulle lugna ner sig. När det äntligen hade slutat att regna började vi trampa ner mot stan. Gick bland affärerna och hade det allmänt bra. Fick med mig hem ett par nya svarta jeans och ett mycket snyggt halsband från indiska. Nöjd som vanligt. Nu ska jag sitta här hemma och skriva på två inlämningsuppgifter som ska vara klara tills imorgon istället för att vara ute och träna med laget. Känns lite surt, men ibland måste tyvärr skolan gå före. Så vi hörs lite senare. Ciao.


#1 - - Terese:

Nu har jag lagt till dig :) SAäg till när du har lagt till mig. :)

#2 - - Anonym:

kan du inte lägga upp bilder på det du köpte? :)

#3 - - Mohamed:

Tävla om att vinna ett iPhone skal till 3Gs eller 4an, välj själva!

Tävlingen och hur du gör hittar du här: http://www.nattstad.se/mohamedtouzari?id=1852629

Till top