MELINDA PADRON - mode & träning

VIVA ESPAÑA!

- daily life Permalink5

Låg precis i soffan och bara tog det lugnt och när jag precis var på väg att somna skriker papi från nedervåningen: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH DAAAAVID VILLLLA, QUE GOLASO! VIIIIVVVVA ESPAÑÑÑÑÑAAA! Då sprang jag ner för trappan och då står papi upp med händerna rakt upp i luften. Hahha, snacka om galen fotbolls männsika. Nu ska jag göra den galna människan sällskap, är ju en riktigt spännande match!


DAVID VILLA !

#1 - - lasek:

spanien<3 allt bra ?:D

#2 - - josefin:

Just nu har jag frågestund på min blogg! ställ gärna någon fråga :)

#3 - - paraguayareN':

paraguay kmr vinna äver spanien ^^

#4 - - Annika:

var med i min tävling? kolla i alla fall sen kanske vara med:)?

http://annikaekman.blogg.se/2010/june/tavling-1.html

#5 - - sofia:

oh va fint hår du har!

Till top