MELINDA PADRON - mode & träning

INSTA LATELY

- daily life Permalink2

// 1. Utgång i Stockholm med mina pinglor // 2. De godaste våfflorna jag någonsin ätit // 3. Jag och mami på flygplatsen //


// 4. Ute på sjön med familjen + familjen Myrbakk // 5. Min efterlängtade väska till vänster // 6. Finaste Olivia i Magaluf // 


// 7. Relaxar vid poolen // 8. Kvinnorna i mitt liv  // 9. Njuter av semester //

// 10. Jag och lina med varsin Twisterdrink // 11. Tre övertaggade brudar // 12. Sushilunch med min härliga gudmor //


Hej allihopa! Hoppas ni har haft ett bra avslut på denna vecka och är redo för nästa. Jag avslutade min vecka med jobb på Hälsomagasinet där jag höll i 7 pass. Många frågar hur jag orkar köra så många pass på en och samma dag, men med världens härligaste elever så är det inga problem! Det är ofattbart hur mycket glädje de förmedlar(<333). Efter jobbet tog jag en kopp kaffe samt en questbar och gjorde mig redo för 60 minuters intervaller på löpbandet. Idag kände jag mig mycket starkare i benen vilket i sin tur ledde till bättre uthållighet. Riktigt kul att se resultat på sådan kort tid!

Imorgonbitti står yoga och cardio på schemat, med andra ord är det dags att dejta kudden då det kommer bli en tidig uppgång. Hoppas ni lägger er på rätt sida ikväll så kommande vecka blir så bra som möjligt. Jag ser verkligen fram emot nästa vecka då flera roliga tillställningar står på schemat. En utav mina bästa vänner fyller 18, jag ska gära en förändring med mitt hår, mössprovning, massa svettiga pass på gymmet, första studentfesten osv. Kram!
#1 - - Emilia Sjödin :

du ä r så snygg!

#2 - - ɑ n n i k ɑ:

Fina bilder :)

Till top