MELINDA PADRON - mode & träning

♡ MY BIRTHDAY ♡

- daily life Permalink6
 
Vart ska jag börja? Gårdagen var utan tvekan en utav de bättre dagarna i mitt liv. Så mycket kärlek och så mycket fantastisk uppvaktning på en och samma dag. En sak som är säker är att jag aldrig har blivit så boostad med kärlek som jag vart igår. Helt ofattbart hur många fantastiska människor jag har runt omking mig. Jag är så otroligt lyckligt lottad och så otroligt tacksam för allt!

Dagen började med ja-må-hon-leva-sång och frukost på sängen av familjen och min pojkvän. Jag fick så otroligt grymma presenter som fick mig att le upp till öronen samt vackra brev som fick tårar att rinna. Jag kramade alla tusen gånger om och tackade för den oslagabara morgonen. Jag hoppade sedan på bussen och mötte upp Julia för att åka till skolan. Väl i skolan möts jag av ja-må-hon-leva-sång från mina älsklings tjejer. De hade dekorerat mitt skåp med massa rosa ballonger, serpentiner, en bild på mig, ett gulligt grattisbrev samt en chokladboll (jag äääälskar chokladbollar och denna var himmelsk!!!). Detta var bland det finaste något gjort för mig, tårarna rann ner från mina kinder inom några få sekunder och jag kunde verkligen inte sluta le på hela dagen. Jag t.o.m. skaka för att endorfinerna bara sprutade inom mig. Resten av skoldagen mötes jag av bilder på mig lite överallt i skolan som tjejerna hade klistrat upp (hahah mina knäppisar).

Mot kvällen bjöd jag på middag hemma hos mig för mina älsklingtjejer samt mina favvokillar Fabian och Oscar. Vi åt grillat samt en brownie som innehåll oreo till efterrätt (alla min vänner älskar oreo så den uppskattades). Resten av kvällen drack vi gott och skrattade så tårar rann. Speciellt när jag skulle använda en av mina presenter som var en så kallad ölkeps (denna), åh herregud säger jag bara. Av tjejerna fick jag även ett Thomas Sabo armband med två jättefina berlocker som har varsin fin betydelse, massa cider, en cheeseburgare (bara för att jag aldrig har köpt någon och de tycker att det är bedrövligt hahah), av Sara fick jag även ett armband och halsband från bud to rose by diddi och av Fabian fick jag en michael kors plånbok. SÅÅÅÅÅÅÅ TACKSAM FÖR ALLT, BÄSTA PRESENTERNA!

Kvällen avslutades på krogen med mina grymma vänner som redan fyllt 18 år. Vi drack massa gott, dansade, sjöng halsen av oss, skrattade kvällen lång och hade en förjävla bra kväll. Trots att jag har mått piss idag (stort tack till min underbara pojkvän som tagit så väl hand om mig!) så kan jag inte sluta le pga gårdagen. Jag kan inte beskriva med ord hur tacksam jag är för vad alla har gjort för mig. NI ÄR FANTASTISKA OCH SÅ OSLAGBARA!!!! 
#1 - - Linnea:

Varifrån är klänningen? Superfin

Svar: Den är från Nelly :)
Melinda Padron

#2 - - Sofie Nilsson:

Grattis i efterskott ❤️

#3 - - Karolina:

Grattis i efterskott bästa Melinda! ♥ Hoppas du hade det bra och forsätter ha det finaste du :) Kram Karolina från din dansklass

#4 - - Sanna:

Hej Melinda, skulle du kunna lägga upp ett inlägg med "sista minuten klänningar" till skolavslutningen.Har lite panik över vad jag ska ha på mig och tror inte jag är den ända. Kram :)

#5 - - Josefine :

Skulle du kunna göra ett inlägg med skolavslutningsklänningar. Vet inte vad jag ska ha på mig!! Kramkram :)

#6 - - Matilda:

Måste man ha vitt på skolavslutningen tycker du? Eller går det bra med andra färger? :)

Till top