MELINDA PADRON - mode & träning

MIX DIFFERENT STYLES AND CREATE A NEW ONE

- fashion, - shopping Permalink0
// Klänning - HÄR // Örhängen - HÄR // Skinnjacka - HÄR // Armband - HÄR // Boots - HÄR //
 
Jag har länge letat efter en kort klänning med blommigt mönster. När jag fann denna som dessutom var off shoulder, vilket jag har totalt kärat ner mig i, kunde det inte bli mer än perfekt. Så igår beställde jag hem denna super söta klänning härifrån och jag längtar mer än mycket på att få testa den! Jag kommer bära den till ett par bruna boots och någon svart fräsch skinnjacka. Den söta looken förvandlas därmed direkt till en lite mer kaxig look som jag rådiggar. Enligt mig är det så rätt att kombindera sött med kaxig då det blir den ultimata mixen. Vid sena sommarkvällar kommer jag bära den tillsammans med min bruna Johnny Bulls stövlar, och de kommer passa mer än perfekt. Ja, jag är nöjd!
Till top