MELINDA PADRON - mode & träning

HAPPY BIRTHDAY MY LOVELY FRIEND

- daily life Permalink1
 
Idag är det inte vilken dag som helst, utan idag är det min fantastiska barndomsväns födelsedag. Du är en utav de starkaste individerna i mitt liv och jag kan inget annat att än att känna stolthet när ja tittar på dig. Du är unik på alla sätt med det varma leende och godhjärtade hjärta. Allt för dig och lite till min älskade Agnes!

Ikväll firade vi Agnes med middag hemma hos henne. Hon bjöd på supermysig middag samt födrink och massa gott tilltugg. Samtidigt som vi åt lyssnade vi på härlig musik och talade om alla sjuka saker vi upplevt på bråvalla (jag lovar att publicera mitt bråvalla-inlägg senast onsdag, jobbar så himla mycket nu så tiden räcker inte till....). Kvällen avlutades på O´learys där vi bjöd henne på födelsedagsdrink samt tittade på VM-matchen Tyskland - Algeriet.

Förresten, HEJ IGEN!!!! Jag kan kort summera att bråvalla levererade gånger tusen iår igen. Vi var någorlunda oroliga att det inte skulle kunna slå första året, men ack så fel vi hade. På vissa plan var 2014 mycket bättre, på vissa plan var 2013 bättre. Med andra ord var åren ungefär exakt lika grymma, oslagbara, sjuka, galna och helt fantastiska. Min plan var att publicera alla bilder på söndagen när jag kom hem, men jag däckade direkt när jag kom hem och sov i 11 timmar, jag upprepar ELVA TIMMAR. Sliten är bara förnamnet. Väl när jag vakna var det så gott som dags för att gå och lägga sig igen för att göra sig redo för jobb... Hoppas ni haft det bäst medan jag varit borta. PUSSAR OCH KRAMAR!
#1 - - Elin:

grrattis till henne :D

Till top