MELINDA PADRON - mode & träning

GALEN KVÄLL

- daily life Permalink1


Kom på att jag har glömt och berätta om kvällarna här nere. Alla har varit riktigt bra, men gårkvällen slog allt. Började med att vi delade upp oss så att de vuxna gick på en restaurang och vi andra "ungdomar" gick på en annan. Jag tror inte att jag, Alex och Emelie var tysta i en sekund. Vi skrattade, snackade, skrattade och snackade konstant. Fyfan va kul vi hade. Fabian, Cian och Max bara kolla på oss och skrattade med. Tyvärr så tyckte nog inte de andra gästerna att det var så kul. Upps. När vi hade käkat klart drog vi till baren och drack lite drinkar. Mums mums. Härlig kväll helt enkelt.

Idag kom några av mina spanska släktingar hit. Fick träffa min nya kusin. Så söt! Så nu ligger vi allihopa vid poolen och bara njuter av värmen. Hoppas ni har det lika bra som jag har. Ciao.

#1 - - hanna:

dricker du alkohol? eller har gjort?

Till top