MELINDA PADRON - mode & träning

VOTE FOR ME

- daily life Permalink0
    
Hello darlings! ♡ Jag har precis anmält mig till  L´oréals tävling där man tävlar om att bli Miss Glossy 2015. Med andra ord får man representera Casting Créme Gloss i den stora höstkampanjen. Jag skulle bli så fruktansvärt glad om ni vill gå in och lägga en röst på mig. Världens bästa skulle ni vara! Klicka HÄR för att rösta på mig!
 
Hoppas allt är bra med er! Jag ska nu återgå till min kontorsplats efter att ha tryckt i mig två avokadomackor (mums!). Efter jobbet blir det en snabb sväng ner på stan, gymmet och till sist ska jag träna på några utav mina danspass. Mellan danserna ska jag även avsluta några påbörjade inlägg, bland annat höstpepp, nya löparskor(!!!), Q&A, weekly snapshots och höstmåsten. Ses senare mina hjärtan!
Till top