MELINDA PADRON - mode & träning

VECKOREVYN HOROSKOP

- daily life Permalink0
Något som ni förmodligen inte vet om mig är att jag varje söndag läser mitt veckohoroskop. Vissa tycker att detta är väldigt hokus pokus, personligen tycker jag att det stämmer in så jäkla bra varje gång. Jag ser även veckohoroskopet som en motivation samt förberedelse inför kommande vecka, som en rolig grej helt enkelt. Enligt mig har Veckorevyn det bästa horoskopen och du kan hitta allt ifrån veckohoroskop till kärlekshoroskop som berättar hur du fungerar med andra stjärntecken. Klikca HÄR för att läsa ditt veckohorosop.

Här är mitt veckohoroskop. Jag känner igen mig i väldigt mycket och är oerhört förväntansfull och taggad på yrkesfronten.
Dags att prestera mina vänner!
"Nya känslor kring din familj, en flytt du precis genomfört, eller kontakt med någon du inte träffat sen barndomen sätter livet i perspektiv, kära Tvilling, och du kan skapa ordning utifrån vad som varit och med tankar på framtiden. Inte minst hjälper det dig att sikta högt när det gäller dina planer på ett jobb, och du får en djup bekräftelse på att du är på rätt väg nu. Andra tror på dig, och prata gärna med de som känt dig som längst (typ föräldrar) för att få stöd och input. Om du redan jobbar hårt får du tydligt veta att andra uppskattar dig nu. Andra är nyfikna på dig och ditt jobb eller planer."
Till top