MELINDA PADRON - mode & träning

NORDIC ATHLETES

- training Permalink0
Snacka om att jag vart glad när denna överraskning låg i brevlådan i måndags. Ett paket fyllt med massa nyttiga samt hälosamma godsaker från det härliga gänget på Nordic Athletes. Detta kommer bli perfekt som mellanmål innan mina träningspass. Stort tack!

Nordic Athletes är ett ganska nystartat företag som besitter en stark vision om att erbjuda nya spännande produkter samt tjänster som underlättar en aktiv och hälsosam livsstil. Det tog inte lång tid innan jag var helt fast på deras hemsida, de har så himla många roliga samt intressanta produkter som jag bara måste testa! Allt ifrån träningskläder till mängder utav olika kosttillskott. Mycket till väldigt bra priser! Klicka HÄR för att själva ta en titt, ni lär inte bli besvikna. Jag har i alla fall hittat en ny favorithemsida när det kommer till kosttillskott!
Till top