MELINDA PADRON - mode & träning

MIRROR MIRROR ON THE WALL

- daily life Permalink0
I brist på bilder får ni härmed lite throwback selfies från Gothia Towers. Älskade Göteborg, saknar(!!!). Saknar sommaren förövrigt just idag då regnet har sabbat mina planer. Hösten är verkligen bäst när du inte har något inplanerat, då du bara ska ligga inlindad i en filt och slappa hela dagen. Men idag då min tanke var att gå ner på stan samt motionera var inte höstens regn lika uppskattat. Istället landade jag i sängen efter jobbet och sov en timme när jag i själva verket skulle ta en powernap i tio minuter :-):-):-). Men men, det var skönt i alla fall! 

Så fort pappa kommer hem ska vi vidare till gymmet och då får jag äntligen springa av mig lite. Medan jag väntar på honom sitter jag och planerar nästa vecka. Jag jobbar måndag-fredag och söndag, men på lördag ska jag äntligen få en hel ledig dag efter 19 arbetsdagar i streck. Ni anar inte hur mycket jag ska slappa!!! Kram på er 
Till top