MELINDA PADRON - mode & träning

ADIDAS BOOST

- daily life Permalink0
 Äntligen har jag hittat ett par nya löparskor! Eftersom att jag älskar att springa ville jag köpa mig ett par löparskor med extra mycket dämpning för att vara extra skonsam mot mina knän och leder. Jag har testat flera olika löparskor, men inga kändes hundra procent bra. Sen kom mamma hem med dessa och de var sååå sköna! Kändes ungefär som att gå på moln. Thank god att man har en mamma som kan mycket om löparskor. Dock var det lite ovant att springa i dem då jag är van vid Nike, men det går nog snart över. Om inte annat kommer mina knän älska dem då dessa har bättre dämpning än mina tidigare Nike Pegasus. Ni hittar dessa löparskor HÄR!
 
Nu ska jag svara på lite mail och sedan sova för kvällen. Imorgon väntas jobb, springtur i mina snabba skor, träning utav mina danspass och fredagsmys med familjen. Hoppas ni haft en härlig vecka samt har en skön/galen/rolig helg framför er. Kramkram
Till top