MELINDA PADRON - mode & träning

NY FOTOGRAF

- outfits Permalink2
PHOTOS BY EMIL KARLSSON FRÖDING
 // Trenchcoat - H&M // Topp- Gina Tricot // Skinnbyxor - VILA // Klackar - HÄR // Väska - Michael Kors // Solglasögon - Wera //
 
Hello darlings! Idag fick min tio-åriga lillebror sparken som fotograf till min blogg (hehe skämt å sido), för idag fotade jag för första gången med min nya fotograf. Vi kommer börja ta lite bilder tillsammans och jag är så excited. Med andra ord kommer äntligen bloggen fyllas med massa outfit-inlägg igen, yeey! Hoppas ni ser fram emot detta lika mycket som jag!
 
Btw, herregud vad min hårfärg har gått ur! För någon månad sedan hade jag en väldigt mörk brun färg, men nu ser det nästan ut som jag har ombre igen i vissa ljus. Thank god att jag ska till frisören på måndag och då jäklar ska Pauline göra magi med mitt hår. Längtar så mycket! Ses imorgon allesammans. XOXO
#1 - - Julia Hörnfeldt:

Riktigt snygga bilder! Spännande med en ny fotograf

Svar: Ja det ska bli riktigt kul! Måste också ge dig cred för dina bilder, verkligen superhärliga!
Melinda Padron

#2 - - Dixi Wonderland:

Jag har samma problem med min hårfärg!
Hade ombre men så ville jag ha de helt mörkbrunt vilket jag fick men nu ser de ut som att jag har ombre igen :(

Till top