MELINDA PADRON - mode & träning

EN DAG I HUVUDSTADEN

- daily life Permalink2
Kvalitétstid med sin bästa vän är verkligen något utav det bästa. Idag har jag och Tove spenderat vår lediga dag i vår kära huvudstad. Vi startade dagen med en brunch på Mocco och fortsatte sedan ner på stan. Efter ett lyckat möte, som jag kommer berätta mer om senare, satte vi oss på en uteservering och delade på en flaska rosé. Stockholm glänste verkligen idag. Solen sken, staden levde och humöret var på topp. Åh vad jag älskar sommardagar som dessa. Vi hade till och med så trevligt att vi missade tåget hem. Men inte var vi sura för det, bara mer tid för att chitchatta och skratta i mängder. Kort sagt, en mycket lyckad ledig dag.
 
Nu ligger jag i soffan här hemma och ska kolla på någon film med min lillasyster. Hoppas allt är bra med er och att ni har haft en fin fredag allesammans. Kramar!
#1 - - Emma:

Gud så mysigt! :)

#2 - - ɑ n n i k ɑ:

Super mumsigt! :D

Till top