MELINDA PADRON - mode & träning

AUTUMN FASHION

- fashion Permalink0

Både butiker samt e-handlen uppdateras ständigt med nya höstkollektioner, kollektioner som faktiskt får mig att längta till hösten. Jag har fallit pladaskt för ribbat, vilket enligt mig är det perfekta materialet både på klänningar och toppar till nästa årstid. Det är stilrent, men samtidigt kaxigt. Men vad jag gillar allra mest med just ribbade klänningar samt pennkjolar är att de är fruktansvärt bekväma plagg som enkelt kan bäras upp samt ner. Världens mest bekväma klädsel kan med andra ord bli hur elegant som helst. Jag har redan införskaffat några ribbade klänningar och kjolar, men fler kommer det bli! Till dem kommer jag bära overknee stövlar, trenchcoats och någon matchande väska alternativt några sneakers och en bomberjacka. Hur snyggt låter inte det? Vill bära detta NU. Om inte annat så vill jag ta allt från kollaget och slänga in i min garderob med en gång. Svart, vitt, grått och khaki är självklara färgskalor för mig i höst. De passar till allt, vilket gör det enklare att skapa olika outfits.
 
Om du vill hitta extra inspiration inför hösten bör du åka upp till Stockholm nästa vecka för att ta del utav Stockholm Fashion Week. Det bjuds på modevisningar från kända märken, interaktiv catwalk och intressanta gäster. Går det att finna inspiration på ett bättre ställe? Tror inte det. Klicka här, ta chansen och låt inspirationen flöda. Du kommer inte bli besviken!
 
// Lång poloklänning - HÄR // Jumpsuit - HÄR // Svart trenchcoat - HÄR // Beige trenchcoat - HÄR // Ribbad magtröja - HÄR // 
// Svart klänning - HÄR // Khaki linne - HÄR // Poloklänning - HÄR // Solglasögon - HÄR // Vit topp - HÄR // Bomberjacka - HÄR // 
// Grått linne - HÄR // Vit polotröja - HÄR // Svarta klackskor - HÄR // Valentino väska - HÄR // Beige väska - HÄR // 
// Beige klackskor - HÄR // Skinnjacka - HÄR // Overknee stövlar - HÄR // Pennkjol - HÄR // 
Till top