MELINDA PADRON - mode & träning

17 AUGUST 2015

- outfits Permalink0
// Trenchcoat - H&M // Polotopp - Vero Moda // Shorts - Levis // Stövlar - River Island // Väska - LV //
// Solglasögon - Vera // Örhängen - Bikbok //

Idag har jag haft en heldag med min lillebror, vilket har varit så välbehövligt. Vi har varit ute på en milrunda (jag sprang och han cykla), vi har lagat lunch ihop, vi har lärt oss hela sångtexten till "Nya Sverige" (hans favoritlåt) och gjort småsaker som är viktiga att inte ta för givet. Supetmysig dag! Något som är mindre kul är att min kamera verkar ha pajat. Min autofokus vill inte samarbeta, och eftersom att lillebrorsan inte är kapabel till att använda manuell fokus vart dagens outfit-bilder av sämre kvalité.... Hoppas hoppas hoppas att det går att laga!

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova för natten. Imorgon väntas jobb och dans(!!!). Jag och en kompis ska spela in på onsdag så imorgon ska jag träna på allt som vi ska spela in. Är så himla taggad då det var jättelänge sedan vi dansade ihop. Kram på er!
Till top