MELINDA PADRON - mode & träning

THURSDAY BRUNCH

- daily life Permalink4
GOD MORGON! ♡ Idag tog jag vara på min sovmorgon och gjorde mig en härlig brunch med tända ljus. På bilden ovan ser ni havregrynsgröt toppat med jordgubbar, mango, riven kokos samt linfrön, avokadoknäckemacka, smoothie på apelsin, mango samt frysta bär och till sist en kopp med avslappnade te. Är verkligen proppmätt just nu, men ack så gott det var!

Nu ska jag träna på mina danspass innan jag ska vidare och jobba till stängning.
Gör nu det bästa utav er torsdag och skratta i mängder. Kramar!
#1 - - Malin:

men så härliga bilder! :)

Svar: Ja det var riktigt gott!Hoppas du får en härlig dag :)
Melinda Padron

#2 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

mumms

Svar: Det kan man minst sagt säga! Smoothien vart fantastisk (tips!).
Melinda Padron

#3 - - Felicia:

Ser gott ut :)

Svar: Det var det, en riktigt bra start på dagen! :)
Melinda Padron

#4 - - ɑ n n i k ɑ:

Gott!

Svar: Och det var det verkligen! Måste bara berömma dig för dina bilder på din blogg, helt fantastiska!
Melinda Padron

Till top