MELINDA PADRON - mode & träning

EN BÄTTRE FREDAG

- daily life Permalink1
I fredags lunchade jag tillsammans med Frida och Tove på resturangen Ät. Jag tog en hamburgare och de tog en varsin wrap, supergott! Det var första gången jag åt där och jag vart väldigt positivt överaskad. Supergod mat och mysig miljö (det enda jag saknade på menyn var fräscha sallader...). Och ännu trevligare vart det när jag spenderade lunchen med dessa donnor!
 
Kaffe på maten är ett måste! Vi gick vidare till Espresso House där jag beställde min alla tiders favorit, islatte. Jag har aldrig varit något fan av deras vanliga kaffe, men islatte faller mig perfekt i smaken. Om ni vill ha den lite sötare så måste ni testa deras islatte med vaniljsmak, mumma! Efter ett tag kom även Kajsa och gav oss sällskap. Vi satt kvar där i timmar och bara pratade och pratade. Allt i från framtiden till egoboost. Dessa tjejer är verkligen bäst! Världens trevligaste eftermiddag.  
 
Efter att vi hade kramat varandra hejdå knallade jag och Tove till gymmet där ett minst sagt svettigt ben- och rumppass väntade oss. Vi hade satt ihop ett högintensivt upplägg som avslutades med tuffa intervaller. Herregud, jag hade träningsvärk redan på vägen hem från gymmet. Efter gymmet väntade tacomys hemma hos mig. Efter middagen fick Tove sin present av mig, dvs en bok med "40 anledningar till varför du är min bästa vän". Jag kunde inte ha fått en finare reaktion, lilla tovelotten vart rörd och det händer inte ofta. Det värmde verkligen att se hur glad hon vart över boken. Finns det något härligare än att göra dina nära och kära glada? Tror inte det. Varje sidan innehåll en förklaring samt massa bilder på oss, vissa finare än andra och vissa brutalt fulare än andra. 
 
Detta var en liten summering utav min lediga fredag som var fylld med glädje, kärlek, skratt och svett. Helt klart en bättre fredag. XOXO
#1 - - ɑ n n i k ɑ:

Mumsigt :D

Till top