MELINDA PADRON - mode & träning

MORNINGS LIKE THESE

- daily life Permalink2
Jag har sagt det förr och jag säger det igen, God bless sovmorgon(!!!). Trots att jag är en kvällsmänniska så älskar jag att gå upp lite tidigare för att få flera saker gjorda. Denna morgon startades med en milrunda i det helt fantastiska höstvädret. Frisk kall luft, strålande sol och favoritlåtarna ur hörlurarna. Jag njöt! Här hemma stod en magisk amino-drink och väntade på mig. Tror jag sänkte den på cirka fem sekunder. Farligt god (haha). Därefter tog jag mig en extra lång dusch och nu sitter jag i soffan och smaskar på en skål fylld med vitaminer och bra fetter från mitt jordnötssmör. Till detta dricker jag en proteinshake samt en kopp kaffe. Tog mig mindre än fem minuter att göra denna lunch och ack så gott det är. Enkelt, smidigt, nyttigt och fräscht. Me like!

Nu ska jag vidare till jobbet. Senare ikväll kommer jag visa er en härlig goodiebag som jag fick hem i början av veckan!
Ha nu en grym tisdag och var den bästa versionen av dig själv. Kramar!
#1 - - Pauliina Larsson:

Låter ut som en riktigt härlig morgon! :)

Svar: Det var det verkligen! Önskar att varje morgon startades så :)
Melinda Padron

#2 - - Hemma Hos Felicia:

vilken härlig frukost!! :)

Svar: Ja det var den verkligen, supergott och fräscht! :)
Melinda Padron

Till top