MELINDA PADRON - mode & träning

ISADORA OFFER

- fashion, - shopping Permalink2
// Face brush - HÄR // Läppglans - HÄR // Eyeliner - HÄR // Ögonbrynspenna - HÄR // Nagellack - HÄR, HÄR & HÄR // Face Sculptor - HÄR // Foundation - HÄR // Läppstift Matt - HÄR // Ögonfransserum - HÄR // Mascara - HÄR // Ögonskuggspalett - HÄR // 
 
Eleven har just nu en kampanj som erbjuder 3 betala för 2 på allt från det välkända svenska makeup-märekt, jag pratar givetvis om IsaDora. Min personliga favorit från IsaDora är ovanstående ögonskuggspalett då den innehåller de perfekta nude nyanserna med ett härligt shimmer som ger ögonen ett extra lyft. Jag funderar på att beställa denna ögonskuggpalett i khaki/violett då dessa färger är ultimata till höstens toner. Jag är även lite sugen på att testa deras matta läppstift då matta läppar, enligt mig, är döläckert! Bare Bohemian, Femme Fatale och Café Creme ser riktigt vasa ut.
 
Men det allra bästa med IsaDora är att produkterna inte är testade på djur, de är oparfymerade samt kliniskt testade. Dessutom är priset väldigt trevligt, vilket antingen gynnar plånboken eller sminkväskan beroende på hur man resonerar. Spara eller spendera ;-). Men se i alla fall till att uppdatera sminkväskan inför hösten lite kyligare och mörkare tider. Erbjudandet gäller fram till 19/9. Unna dig något du suktat efter länge. Det är du värd! Nu måste jag lägga datorn åt sidan och sova för natten. Imorgon väntas dubbelpass, dvs 08.00-22.30, så vi får se när vi ses! G'night lovies ♡
#1 - - Anonym:

Härligt gumman! Isadora är jättebra, och som sagt testar inte på djur som tex MAC och andra djurplågare....

Svar: Haha, jag lär mig utav den bästa kära faster (svider dock lite att släppa taget om MAC...)
Melinda Padron

#2 - - fanny:

hur tränar du rumpan? :D

Svar: Jag skulle kunna skriva ett inlägg om det någon dag i veckan! :)
Melinda Padron

Till top