MELINDA PADRON - mode & träning

HELLO SEPTEMBER

- fashion Permalink0
 
Godmorgon darlings och hallå september! ♡ Med regn och grå himmel bekräftade september tydligt att hösten är kommen. Trots att jag avskyr regn och mörker så känns det ändå mysigt med lite höst. Många koppar te ska drickas och många avkopplande stunder i badkaret ska spenderas. Mitt i all denna höstfeeling vart jag så himla sugen på ny inredning. Marmor, mässing och koppar är tre kombinationer som min första lägenhet kommer bestå utav. Älskar det! Marmorbordet har jag totalt förälskat mig i, vill nästan köpa det nu trots att jag inte kommer flytta hemifrån på ett tag haha. Alla inredningsgrejer är länkade nedan, vissa till otroligt bra priser!
Ha nu en fantastisk start på september månad mina hjärtan. Kramar!
 
// Korg - HÄR // Skärbräda - HÄR // Skärbräda marmor - HÄR // Mässing underlägg - HÄR // Ljusstakar - HÄR // Kaffemuggar - HÄR // Bestick - HÄR // Mortel - HÄR // Tvålpump - HÄR // TODO-bok  - HÄR // Tavla - HÄR // Ananas - HÄR // Ram - HÄR // Vas - HÄR //
// Bord - HÄR // Lampa i koppar - HÄÄR // Fjäderlampa - HÄR & HÄR // Klocka - HÄR //
Till top