MELINDA PADRON - mode & träning

GREAT EVENING

- daily life Permalink0
Hej mina hjärtan! Gårdagen var fullspäckad från morgon till kväll, men ack så bra min fredag var. Startade dagen med att jobba på kontoret där det både bjöds på frukostbuffé och eftermiddagsfika (läs matkoma deluxe). Därefter åkte jag raka vägen hem för att göra mig i ordning för födelsedagsfirande hemma hos min härliga vän Olivia. Hon bjöd på en gudmlig middag och en supersöt efterrätt. Allt var så gott och kvällen var verkligen hur mysig som helst! Kort sagt en väldigt trevlig fredag som bjöd på en massa skratt och glädje. Sånt gillar vi!
 
Idag har jag jobbat på Hälsomagasinet från elva till femton och åkte sedan direkt till Ica för att jobba till stängning. Med andra ord är jag ganska slut i kroppen just nu. Imorgon väntas ännu fler danspass på Hälsomagasinet, och därmed är det dags för mig att dejta kudden och ladda upp inför morgondagen. Längtar efter mina elever. Kram på er!
Till top