MELINDA PADRON - mode & träning

GOOD MORNING SUNSHINE

- training Permalink1
God morgon solstrålar! Min tisdag startades med en pw till gymmet där jag sedan köttade igenom 45 minuters intensiva intervaller på löpbandet. Nu sitter jag i vardagsrummet, nyduschad och mätt och belåten efter en energirik frukost. När man inte kan bestämma sig för vilken smak man vill ha på smoothien får man helt enkelt blanda. Den röda smoothien innehåller, hallon, jordgubbar, banan och mango och den gröna smoothien innehåller, avocado, banan, vindruvor och mango. Denna kombo var magsik. Tips tips tips! Skålen vart också en riktig gott-och-blandat-skål som fick innehålla kvarg, frysta hallon, mango, valnötter, chokladdoppade valnötter samt riven kokos. Mums!
 
Önskar att jag hade sovmorgon oftare så jag kunde starta morgonen så här fler dagar i veckan. Detta är kvalitetstid för mig. Nu ska jag cykla till jobbet! Kram på er och en extra stor kram till min vän Olivia som fyller år idag. Stort grattis till dig ditt härliga glädjepiller!
#1 - - Zaisha <3:

smoothien ser så good ut!

Svar: Den var magisk! De två olika smakerna vart en perfekt kombo :)
Melinda Padron

Till top