MELINDA PADRON - mode & träning

FASHIONABLEFIT

- daily life Permalink0
// HÄR // HÄR // HÄR //
// HÄR // HÄR // HÄR //
 
Idag flög jag upp ur sängen lite extra lätt, för idag visste jag att Hanna Andersson aka Fashionablefit skulle släppa sin nya kollektion för NLY Sport. Jag uppdaterade hemsidan gång efter gång och tillslut var kollektionen äntligen uppe. Jag säger bara wow. This girl did it again! Jag älskar hennes val utav färg- samt materialkombinationer. De dekorativ detaljerna i mesh och skinnimitation är verkligen the bomb. Så snyggt! Eftersom att jag inte hann beställa något från hennes första kollektion p.g.a att storlekarna tog slut på nolltid var jag snabb som attan med att klicka hem de gråa tightsen samt linnet med meshdetaljer då jag föll för direkt! Så jag rekommenderar er att beställa as soon as possible då dess godingar inte kommer finnas i lager länge till. SKYNDA OCH BESTÄLL HÄR!
 
Till top