MELINDA PADRON - mode & träning

BOOST YOURSELF WITH SOME COLOR

- shopping, - training Permalink0
Kan vi bara ta en sekund och beundra dessa matriella ting. Om jag älskar mina två nya tillskott till träningsgarderoben? Ooooojaaa! Tightsen har jag suktat efter hur länge som helst, men förra vecka tog jag äntligen tummen ur röven och beställde hem ett par. Ett utav mina bättre beslut, för herregud vad sköna, snygga och perfekta de är! Sportbh är en favorit sedan tidigare då jag redan har den i svart och grå. Med tanke på att den är min favoritmodell var det ett givet val att plocka fram plånboken när jag såg denna härliga rosa färg. Dessvärre är den inte så passande för konditionsträning då den inte ger så mycket stöd, men den är perfekt för styrketräning! HÄR hittar ni sportbh:n och HÄR hittar ni fler tights från Aim'n. Jag rekommenderar dem starkt!
 
God morgon på er allesammans! Jag sitter just nu på kontoret med en kaffekopp i handen, fikaraster i all sin ära.
Lika bra att sitta kvar här då jag knappt kan röra mig p.g.a. träningsvärk från helvetet. Idag är det onsdag vilket jag gillar skarpt.
Enligt mig rusar veckan iväg så fort det blir onsdag, med andra ord är det snart helg (wiihoo!). Nej nu ska jag vara lite social med min favvokollega, pappa såklart. Se nu till att omringa dig kring saker och ting som ger dig positiv enerig. kram!
Till top