MELINDA PADRON - mode & träning

BLACK N WHITE x2

- daily life Permalink0
Hej allesammans! Idag började äntligen mina pass på Hälsomagasinet! Det kändes som mitt huvud skulle sprängas p.g.a. alla 21 koreografier som jag skulle komma ihåg, men allt gick hur bra som helst. Jag kom ihåg vartenda litet steg och det känns fantastiskt! För mig är det så himla viktigt att att prestera inför barnen/ungdomarna. De har betalat för att gå på mina pass och därmed ska allt vara perfekt för deras skull. Och herregud vad jag älskar mina elever. De ger mig så mycket energi och glädje, ååh vad jag älskar mitt jobb ♡
 
Hoppas ni har haft en fantastisk vecka och är laddade inför kommande vecka. Kanske är morgondagen ett perfekt tillfälle att ta tag i någon rutin? Personligen ska jag fokusera extra mycket på träningen denna vecka. Kram på er!
Till top