MELINDA PADRON - mode & träning

NEW MAKE UP

- shopping Permalink1
 
Här har ni mina senaste tillskott i min sminkväskan. En ögonskuggspalett med perfekta toner till hösten, dipbrow pomade, ögonbrynsborste och tre nagellack i vackra höstfärger. Jag är verkligen supernöjd med allt! Smink har alltid varit ett starkt intresse hos mig då jag älskar att testa olika looks samt att styla både andra och mig själv. I helgen blir det att leka loss med mina nya ögonskuggspalett. Jag tror det lutar åt den härliga mauve-färgen, men det kan lika gärna bli att jag väljer den khakigröna då den framhäver min ögonfärg så himla fint. Ni hittar länkar samt en liten kort recension på allt jag hunnit testa nedan!
 
 
// Ögonskuggspalett - HÄR // Nagellack - HÄR // Nagellack - Liknande HÄR // Nagellack - HÄR // Gel Topplack - HÄR //
 
Jag började med att köpa IsaDoras vanliga nagellack, men märkte ganska snabbt att nagellacket lossnade väldigt fort... Då köpte jag istället IsaDoras gel-nagellack och jag är väldigt positivt överraskad! Än så länge sitter nagellacket hur bra som helst med en jämn och fin färg. Det enda du behöver göra är att måla två lager utav gel-nagellacket, vänta tre minuter och sedan avsluta med gellacket. Ingen uv-lampa behövs, med andra ord är det hur smidigt som helst! Jag kommer definitivt köpa på mig fler.
 
// Dipbrow pomade - HÄR // Ögonbrynsborste - HÄR //
 
Jag vet inte hur länge jag har tänkt beställa denna omtalade dipbrow pomade från Anastasia Beverly Hills, men förra vecka tog jag äntligen tummen ur röven och beställde hem en. Efter att ha testat denna magiska sminkprodukt blir jag nästan lite irriterad på mig själv att jag inte beställt den tidigare. Den är helt fantastisk! Med hjälp av min grymma ögronbrynsborste från Anastasia Beverly Hills är den hur enkel som helst att applicera. Den är dessutom väldigt dryg och kommer därmed räcka länge. Kort sagt, värd varenda liten krona!
#1 - - Malin Vestergren:

Vet precis vad du menar om Anastasia! Kollade på det jättelänge och sen bestämde jag mig för att ta mig tusan beställa hem det. Blev dock dyrare än väntat för beställde från usa.. tull och skit.. aldrig igen ;) Men det är helt galet bra, håller med!!

Till top