MELINDA PADRON - mode & träning

FAVORITE JEANS

- outfits Permalink1
Ni vet den där känslan när man hittar de perfekta jeansen? Japp, den känslan äger! Jag har länge letat efter ett par blåa jeans med hög midja och vart därmed överlycklig när jag fann denna modell inne på Gina Tricot. De sitter som en smäck. Modellen heter "Matilda" och dem blir dina för 499 kronor. Även toppen är från Gina Tricot. En ny favorit bland baströjorna som jag även införskaffat i svart. Jackan är från Chiquelle, klackar från Jennie-Ellen, väska från Louis Vuitton och solglasögon från Wera.
 
Vet ni vad jag har haft idag? EN LEDIG DAG(!!!). Wihooo! Vart så himla glad när pappa sa att jag kunde få vara ledig från kontoret för att vila upp mig. Stängde därmed av alla alarm på min mobil och gjorde mig redo för att sova ut, vilket jag minst sagt gjorde. Halv två vaknade jag idag, jag upprepar, halv två (!!!) :-). När lillebror kom hem från skolan stod jag och gjorde frukost haha. Kontraster. Resten av dagen har jag bara tagit det lugnt samt städat mitt rum som såg ut som ett bombnedslag. Nu känner jag mig utvilad och reda för en vecka fylld med jobb och träning. Hoppas ni också har haft en skön start på denna vecka. Det är ni värda. Kram på er!
#1 - - Anonym:

Vilken läppenna har du på dessa bilder? Grym blogg och jätteengangerade inlägg!

Till top