MELINDA PADRON - mode & träning

DAGS ATT FRÄSCHA UPP HÅRET

- outfits Permalink2
Drygt ett år sedan man var så här fräsch i håret efter ett besök hos Maxim. Imorgon ska jag äntligen tillbaka och bli minst lika fin som på bilderna ovan. Älskar att fräscha upp håret, och jag är garanterad över att Paulina kommer göra magi!
 
Just nu sitter jag i personalrummet och sipprar på en celsius efter ett jobbpass fyllt med dans, glädje och energi. Dock krävs lite extra energi just nu om jag ska orka med Grit Cardio efter sex stycken danspass (därav celsius). För er som inte har kört Grit Cardio, det är aaaasjobbigt, men sååå skönt! Hatkärlek på högst nivå. Nej nu måste jag dricka upp min celsius och tagga igång. Inte långt kvar nu. Puss och kram!
#1 - - Dixi Wonderland:

Älskar outfiten!
Ångrar verkligen att jag köpte min enorma MK Hamilton för den du har är så mycket smidigare och betydligt mindre :P

Svar: Åh tack!
Fast min Hamilton är large, så den är större än vad den ser ut. Är dock riktigt sugen på en Hamilton medium i någon khaki-ton. Skulle vara sååå snyggt!!!!
Melinda Padron

#2 - - girltyping.blogg.se:

Älskar ditt hår, så himla fint! Skulle sååå gärna ha så fint hår som du :)

Till top