MELINDA PADRON - mode & träning

VITAMIN BOOST

- daily life Permalink4
Godmorgon på er! Idag väntar en lång dag med massa plugg, förberedelser inför morgondagsen jobbpass, ärenden samt tillställningar. Någonstans där emellan ska jag även försöka få in ett konditionspass. Timmarna är verkligen alldeles för få på ett dygn... För att orka med denna dag startade jag denna morgon med en riktig vitaminbomb. Fruktsalladen består utav mango, kiwi, banan, apelsin, vindruvor samt en klick jordnötssmör (himmelskt!). Smoothien vart en stor blandning av det som inte las ner i min fruktsallad, dvs mango, kiwi, apelsin, banan samt frysta bär, lite fil och proteinpulver med chocolate hazelnut smak (topping kokos och gojibär). Nu är jag redo för att sätta igång!
 
Kameraladdaren har fortfarande inte kommit och jag håller snart på att bli tokig(!!!). Jag är en sådan person som väljer att avstå om jag inte kan leverare kvalité, och just nu får verkligen bloggen lida... Men håll ut, inom kort ska uppdateringen bli bättre igen! Kram på er!
#1 - - JUNITJEJ:

Vad det ser gott ut!

Svar: Och det var det! Perfekt start på dagen!
Melinda Padron

#2 - - Maja:

mmm, ser jätte gott ut! Härlig start på dagen!

Svar: Det var det också! Kan aldrig få i mig för mycket frukt haha
Melinda Padron

#3 - - ɑ n n i k ɑ:

Mumsigt!

#4 - - Ria:

Åh vad gott och fräscht det ser ut!

Till top