MELINDA PADRON - mode & träning

TRAINING CLOTHES

- fashion, - training Permalink0
 
// Blått linne - HÄR // Långärmad - HÄR // Shorts - HÄR // Tights - HÄR // Tights - HÄR // Vitt linne - HÄR // Rosa linne - HÄR //
// Shorts - HÄR // Sportbh - HÄR //
 
Jag är verkligen i behov av en uppdatering bland mina träningskläder då jag tröttnat på det jag redan äger... Ni kan nog alla genom att titta på mitt kollage dra slutsatsen att jag är sugen på färgglatt, vilket känns passande nu när våren är på väg. Tightsen samt Nike Pro shortsen har jag verkligen kärat ner mig i, men jag är även sugen på toppar i blått och lila då jag inte äger några för tillfället. Men eftersom att målet är att spara så mycket som möjligt de kommande månaderna lär det inte ske någon större uppdatering här och nu. Tråkigt att vara ekonomisk, men det lönar sig i slutändan!
 
Till top