MELINDA PADRON - mode & träning

SUMMERBURST IN PICTURES

- party, - pictures, - vacation Permalink1

Efter att ha dumpat av alla våra väskor i lägenheten gick vi och letade efter något lunchställe. Det slutade med att vi satte oss på ett franskt café med en massa gottigheter. Jag åt en mycket fräsch kycklingsallad (på bilden ser ni även min nya LV väska som jag fick i 19-års present!)
 

Efter lite mat i magen var det bara att återvända till lägenheten, göra oss iordning, höja musiken och tagga igång inför vårt första dygn på Summerburst Festival! Förväntansfulla och en aning överspeedade klev vi på spårvagnen mot ullevi.

Första konserten som vi gick på var Will Sparks och herregud vilken dagsfest han bjöd på! Vi hade så sjukt jäkla kul och kaosade i mosh pit efter mosh pit. Grym start på Summerburst med andra ord.


Efter att ha röjt i publikhavet köpte vi några cider och slog oss ner vid ett bord. Vi sjöng både ramsor och dansade på bänkarna. Det roligaste av allt var att folket runt omkring hakade på haha!

Som ni förmodligen ser så är det Briska som serveras, ett företag som kontaktade mig via bloggen och erbjöd mig två premium biljetter till Summerburst i Göteborg. Dessvärre hade biljetten åldersgränsen 20 år, och då jag endast är 19 år kunde jag inte ta emot biljetterna. Därmed får det helt enkelt bli Summerburst nästa år igen, vilket jag definitivt inte ser som något negativt då jag älskade denna festival!

Efter några timmars härligt häng inne på serveringsområdet tröck jag och Tove oss längst fram på Broiler. Alltid lika roligt att röja till dessa grabbar! Därefter vart det att titta på Blasterjaxx, Afrojack och avslutningsvis Axwell ^ Ingrosso som verkligen bjöd på en riktig show. Axwell ^ Ingrossos konsert var verkligen magisk från början till slut!


Dag två startades med ett gott skratt då jag vaknade av att Tove brister ut i skratt "Amanda varför ligger du och sover på golvet?!?". Amanda hade alltså lagts sig och sovit på en handduk på golvet då hon inte fick plats i sängen med Tove och Agnes. Herregud vad vi skratta! Försök att se detta framför er, som om en handduk gör det mjukare för dig. Hahhaha denna donna är alldeles för skön <333

Efter att ha käkat på en närliggande pizzeria hoppade vi på spårvagnen mot Gothia Towers där vi mötte upp resten av brudarna och tog en drink uppe i Skybar. Världens härligaste utsikt samt trevlig miljö! Festen fortsatte sedan på tjejernas hotellrum och därefter på Ullevi såklart.

Aron Chupa, Otto Knows, Martin Garrix och Avicii stod på vårt schema. Jag måste verkligen höja Martin Garrix då han imponerade mig något enormt. Att han är lika gammal som en själv är ganska svårt att förstå. Så fruktansvärt talangfull kille och herregud vilken show han bjöd på. Måste dessvärre säga att Avicii var lite utav en besvikelse då han hade ändrat låttexterna i de låtar som innehåller text, vilket givetvis försvårar möjligheten att sjunga med i låtarna (haha). Men trots det hade jag sjukt kul då vi röjde till konsertens sista sekund. Höjdpunkten var när jag och Tove satt på några snubbars axlar vid konsertens slut. Att sitta sida vid sida med sin bästa vän och se ut över det stora folkhavet var mäktigt kan jag lova. Jag kunde verkligen inte sluta le.
 
Natten fortsatte sedan på Gothia Towers och därefter på Valand som ligger på avenyn. Dagen därpå strosade vi runt i Göteborg och firade Amanda som fyllde hela 19 år. Tre mycket härliga dygn som bjudit på en stor dos utav glädje!

Fler mobilbilder kommer dyka upp under veckan. Jag har som ni förstår en hel del bilder från denna händelserika helg. Kram på er 
 
#1 - - Maria:

Grymt snygg klänning du har på se sista bilderna, vart har du hittat denna skönhet ? :D

Till top