MELINDA PADRON - mode & träning

EN BAL PÅ SLOTTET

- party, - pictures Permalink0
Att starta en morgon med flera motgångar är inge vidare. Speciellt inte dagen då du vill känna dig som allra vackrast, dagen då din bal står på agendan. Men tack vare världens bästa kavaljer och världens finaste vänner la jag alla jobbiga känslor på hyllan och gjorde det bästa utav situationen. För som sagt, det blir vad man gör det till. Tack vare ändrad inställning hade jag en mycket härligt kväll med god mat och dryck, dans och musik, glädje och kärlek. Tack vare världens finaste människor fick jag en fantastisk kväll som jag kommer minnas länge! Detta var slutet på vår studenttid. Detta är början på vår framtid. Detta är min nya start och jag är mer än redo för framtidens alla äventyr och överraskningar. Länge leve livet!
Till top