MELINDA PADRON - mode & träning

LIPS AND EYEBROWS

- fashion Permalink0
LÄPPAR: // Läppenna - HÄR // Läppglans - HÄR & HÄR // Läppstift - HÄR & HÄR //
ÖGONBRYN: // Ögonbrynskugga - HÄR & HÄR // Highighter & Shimmer - HÄR // Brow gel - HÄR // Ögonbrynkit - HÄR //
 
På senaste tiden har jag lagt mer fokus på läppar och ögonbryn i min makeup då jag tycker det ger fina markanta drag i ansiktet. Jag har verkligen kärat ner mig i läppstift som går i nyanserna brun/röd/rosa, ungefär som färgen Kylie Jenner bär på bilden högst upp till höger. Hur snyggt är det inte?! Jag själv har på senaste tiden börjat bära ett läppstift från Make Up Store som heter poppy, rekommenderas starkt!

Tidigare har jag endast använt en ögonbrynspenna när jag målat mina ögonbryn, men sedan en månad tillbaka har jag börjat använda ögonbrynsskugga och brow gel och herregud vilket bättre resultat det blir! Produkterna ovan är från Anastasia jag har själv inte testat detta märke, men jag har hört väldigt mycket bra om det. Kanske är det dags att beställa hem lite produkter?

Nu ska jag, Tove och Sandra fixa i ordning oss inför kvällens festligheter. Ni för höra mer om allt imorgon, ha en toppenhelg nu allesammans! KRAM!
 
Till top