MELINDA PADRON - mode & träning

FRIDAY FRIDAY FRIDAY

- training Permalink1
Starkt tips om man vill finna god kontakt med magmusklerna är att göra sit ups på en "halv pilatesboll" (funkar också med en vanlig pilatesboll). Det går även bra att sitta på bollen och göra sit ups, men jag föredrar att göra som jag visar på bilden ovan. Arbeta med långsamma sit ups så kommer du enklare hitta kontakten. Tips tips tips!

ÄNTLIGEN ÄR HELGEN HÄR!!! Denna vecka har verkligen gått löjligt långsamt då jag längtat så mycket efter denna helg. Anledningen till varför jag längtat så mycket är för att vi ska fira min fina vän Sandra som fyller 19 imorgon, och det komme bli hur kul som helst! Lite senare idag ska vi iväg och handla allt inför förkröket imorgon och sedan blir det att sova kvar hos Sandra då jag och Tove ska uppvakta henne på hennes födelsedagsmorgon. Hur mysigt som helst!

Idag har jag kört 45 min spinning på morgonen, gått i skolan samt haft fredagsfika med tjejerna. Denna gång var det Tove som höll i fikat och det smakade himmelskt gott. Dock kunde jag inte stanna kvar så länge då jag var tvungen att dra hem och jobba med mina dans- samt träningpass som jag just nu är i full gång med. Hörs senare, kram!
#1 - - Oslofru:

Hoppas du får en underbar helg! <3

Svar: Åh tack detsamma! <3
Melinda Padron

Till top