MELINDA PADRON - mode & träning

Q/A ABOUT TRAINING

- Q/A, - training Permalink2
Du är verkligen en inspiration inom träning! Vore jättekul om du kunde göra ett större inlägg om just träning, och även skriva ännu mer utförligt om det! Jag har lite frågor: gymmar du på hälsomagasinet? Hur tycker du det är där? Hamnen/city? Hur brukar en träningsvecka för dig se ut? 
Svar: Att du ser mig som en inspiration betyder verkligen jättemycket för mig! Dunderkramar till dig tjejen! Nu till dina frågor:
Ja jag gymmar på hälsomagasinet, dels för att jag jobbar där men även för att det enligt mig är stans bästa gym. Jag stortrivs! Valmöjligheterna bland olika träningspass är många och instruktörerna är grymma. Maskiner samt övriga fria vikter finns det gott utav, speciellt i hamnen där anläggningen är större. Som du kanske redan vet så är anläggningen i City mycket mindre och passar perfekt att svänga in till efter en runda på stan. Men i de vanligaste fallen gymmar jag i hamnen då det finns mer utrymme där. 
 
De senaste träningsveckorna har sett ut som nedanstående schema. Dock ska jag förmodligen byta vilodag till på torsdagar:
Måndag: 1h yoga + 1h intervaller på löpbandet (på morgonen)
Tisdag: 1h intervaller på crosstrainer (på morgonen) + Legday (efter skolan)
Onsdag: 45 min Spinning + 30 min mage (på morgonen)
Torsdag: 30 min långdistans på löpband + 1h core (efter skolan)
Fredag: 45 min spinning (på morgonen)
Lördag: Vilodag
Söndag: Dans (7 jobbpass på hälsomagasinet)
#1 - - maria:

kan man inte få se ditt rum?

Svar: Mitt rum är fortfarande in the making då nytt tak ska läggas och walk in closet byggas. Men så fort allt är klart (vilket kommer ta lite tid) så lovar jag att ge er en rundtur i mitt rum!
Melinda Padron

#2 - - Anonym:

När du tränar på morgonen, äter du nåt innan eller tränar du på tom mage? :)

Svar: Jag äter både innan och efter. Om jag försover mig kan det hända att jag inte hinner få i mig speciellt mycket då jag väldigt lätt får håll och väljer därmed att avstå från en stor frukost. Men jag ser alltid till att jag får i mig något, såsom celsius och en frukt. Men viktigast av allt är att fylla på med mat efter träningspasset för att motverka nedbrytning av muskler :)
Melinda Padron

Till top