MELINDA PADRON - mode & träning

BEST DRESSED OSCAR 2015

- fashion Permalink2
 Jag antar att få utav er har missat att den så kallade Oscars galan ägde rum i början av veckan då vi finner dessa vackra bilder runt om på alla sociala medier. Självklart satt jag bänkad vid datorn under tisdagen och kollade in alla vackra klänningar, och som vanligt är det omöjligt att hitta en favorit då jag kärar ner mig i flera olika. Chrissy Teigen ser verkligen bedårande ut i sin ljusblåa klänning från Zuhair Murad, Jennifer Aniston är som vanligt lika vacker i sin naturliga look tillsammans med en härlig neutralfärgad klänning från Versace, Jenna Dewan Taturm ser fruktansvärt elegant ut i sin vita djupt urringade klänning från Zuhair Murad och vackra Jennifer Lopez ser verkligen ut som en dröm i sin prinsessliknande klänning från Elie Saab. Jag hade inte tackat nej till att få bära dessa klänningar en efter en!
#1 - - Caroline:

Kan titta på dessa bilder i timmar, så jävla snygga.

Svar: Håller verkligen med, alla är så vackra!
Melinda Padron

#2 - - Emelie:

De är så vackra!

Till top